۲۷ ارديبهشت ۹۷ ? ۰۲:۰۵
مهران محمدی ۰ نظر Share

سرعت دانلود گلکسی اس 9 حدود ۳۷ درصد از آیفون ایکس بیشتر است

دانلود فیلم

در موقع خرید یک گوشی هوشمند ممکن است معیارهای مختلفی مدنظر شما باشد. شما ممکن است به طراحی، دوربین، عملکرد و مواردی دیگر اهمیت بدهید. اما سرعت دانلود و آپلود فایل‌ها چطور؟ اگر دسترسی به...

در موقع خرید یک گوشی هوشمند ممکن است معیارهای مختلفی مدنظر شما باشد. شما ممکن است به طراحی، دوربین، عملکرد و مواردی دیگر اهمیت بدهید. اما سرعت دانلود و آپلود فایل‌ها چطور؟ اگر دسترسی به اینترنت پرسرعت برای شما مهم است، بهتر است بدانید که بر اساس نتایج یک تحقیق، پرچم‌دار سامسونگ سردمدار سرعت دانلود در میان گوشی‌های هوشمند است.

این آزمایش توسط شرکت Ookla، شرکت مالک وب‌سایت speedtest.net، انجام شده و نشان می‌دهد که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در زمینه دانلود داده و استریم محتوا تقریبا در میان گوشی‌های هوشمند دست‌ نیافتنی هستند. در این آزمایش مشخص شد که سرعت دانلود این گوشی‌ها حدود ۴۲ درصد از سایرین بیشتر است.

پرچم‌دار سامسونگ به لطف‌ مودم‌های CAT 18 LTE توانسته‌اند به چنین سرعت دانلودی دست پیدا کنند. این مودم‌ها می‌توانند بسته به سرعت شبکه، سرعت دانلودی بیش از 1.2 Gbps را به کاربر ارائه دهند. البته نوع گوشی مورد استفاده شما نیز در تخمین میزان تفاوت سرعت دانلود با پرچم‌داران سامسونگ اهمیت دارد. برای مثال، سرعت دانلود اس 9 و نسخه پلاس آن حدود ۳۷ درصد از آیفون 10، ۱۷ درصد از گوگل پیکسل ۲ و ۳۸ درصد ازگلکسی اس 7 بیشتر است.

به صورت کلی، سرعت داده در حال افزایش است. همان‌طور که در خبرها می‌شنویم به‌تدریج باید خود را برای میزبانی از اینترنت 5G آماده کنیم و با ظهور این نسل ارتباطی، اپراتورها با استفاده از شبکه‌های پیشرفته LTE می‌توانند سرعتی معادل با ۱ گیگابایت بر ثانیه را ارائه دهند. البته حرکت به سوی نسل‌های ارتباطی سریع‌تر فقط از سوی اپراتورها نیست و سازندگان گوشی‌های هوشمند نیز با استفاده از مودم‌های جدید در این مسیر گام بر می‌دارند.

نظرات (۰)

نظري داده نشده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصاوير منتخب